Tofsar på benen och Paradise!

                            




Är inte detta det fulaste som finns? Jag och Piff diskuterade detta innan, vi sa det att ALLA borde gå med i den gruppen på facebook "tofsar ska sitta i håret och inte på benen". Bra grupp tycker jag! På tal om gruppar så har det bildats grupper om allting nu mera. Typ som Erik Grönvall, när han vann idol, så bildades grupperna "Vi som vill att Eriks tjej ska gå ner från scenen". Skitkul tycker jag!! Fast sen finns det grupper som går för långt typ som den gruppen "Vi som vill mörda Francesca från Paradise hotel". Jag "råkade" gå med i den gruppen men drog mig ur efter ett tag.

På tal om paradise så läste jag jackies blogg, den är sjukt underhållande, och där hade hon skrivit att och kanske skulle pumpa läpparna lite. Då blev jag lite lack, hon har ju redan stora läppar! Varför ska hon skaffa sig större? Galet!! Den kvinnan kommer gå långt, snart kommer hon vara med på alla kanaler, let's dance, singing bee, blåsningen, nyhetsmorgon och hon kommer synas på alla premiärer. Jag tycker hon är fett med cool iaf!!

Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: HANNAH

Håller med om det med toffsarna herregud..

2010-02-09 @ 09:12:19
URL: http://hannahborg.blogg.se/
Postat av: Lotta

Ja, toffasarna, herregud alltså.

2010-02-09 @ 22:06:32
URL: http://loodie.blogg.se/
Postat av: diana

Vad heter jackies blogg? :-)

2010-02-17 @ 21:45:09
URL: http://justbeyourseelf.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0